Standskoordinatorer/-ansvarlige bestiller materiell i dette skjemaet.
Spørsmål merket * er obligatoriske.
Hvor skal materiell sendes?
Hva slags materiell trenger du? Skriv antall av hver type:
Vi håper flest mulig signerer digitalt. Listen kan godt kopieres på vanlig kopimaskin om du oppdager at du har bestilt for få
Samtalen er det viktigste på stand - det er ikke et mål å dele ut masse løpesedler (av miljø- og økonomiske hensyn gir vi bare brosjyrer til de vi tror faktisk vil lese dem). Løpesedler har erstattet brosjyrer.
Det beste er at verveslippen fylles ut på standen. Få sender inn når de kommer hjem. Folk kan også melde seg inn på iogt.no/blimed om dere går tom for brosjyrer.
Det beste er at verveslippen fylles ut på standen. Få sender inn når de kommer hjem.
Man må ikke ha ballonger på standen - vurder om dere har kappasitet til å blåse dem opp. Deler dere ut ballonger på pinne til barn blir det fin reklame for Hvit jul i området, men husk å sjekke med grunneier at du får lov til det.
Det hender man gir ut noen ballonger som ikke er blåst opp, dermed trenger man gjerne færre pinner enn ballonger.
Om noen melder seg inn i IOGT og betaler kontingenten med det samme, kan dere gi dem et handlenett i velkomstgave. De som verver noen kan også få handlenett.
Frivillige som skal stå på stand kan også bestille t-skjorte i ønsket størrelse selv sammen med annet kampanjemateriell i bestillingsskjemaet for frivillige.
Har du bestilt t-skjorter, så husk å oppgi antall av hver størrelse i kommentarfeltet. T-skjortene er unisex-modell og kommer i str. XS-XXL.
Husk at det ofte er 2-3 ukers leveringstid på standsbord, rollups og beachflagg.
post@hvitjul.no
23214580
FACEBOOK.com/Hvitjul
TWITTER.com/hvitjul
INSTAGRAM.com/hvitjul
#alkoholfrijul
#hvitjulno
Meld deg på vårt nyhetsbrev